news
 

Bezpieczne przejmowanie nieruchomości do zarządzania. Proces przejmowania krok po kroku

03.09.2014, Szklarska Poręba, 3–5 września 2014 r.

Przejmujesz nieruchomość do zarządzania? Chcesz sprawdzić, jak była
prowadzona zarządczo? Przeprowadź kontrolę sposobu zarządzania:

  • - Zweryfikuj dokumentację prawną
  • - Oceń zasoby dokumentacji technicznej
  • - Zapoznaj się z zasadami rozliczania mediów, udziału w części wspólnej i rozliczaniem innych składników - opłat
  • - Uporządkuj i zarchiwizuj wszelkie informacje niezbędne do pełnego opanowania obiektu
  • - Zapewnij sobie możliwość przygotowania wszelkich informacji niezbędnych do sporządzenia budżetu operacyjnego i inwestycyjnego.


Pomożemy Ci w tym - zaproponujemy rozwiązania odpowiednie dla nieruchomości komercyjnych, mieszkalnych i publicznych.
Udostępnimy narzędzia do prowadzenia archiwizacji dokumentacji, rozliczania energii cieplnej i elektrycznej oraz rozliczania wszelkich składników kosztowych z użytkownikami
i najemcami.
Zapewnimy wzory istotnych zestawień wyposażeniowych oraz sprawdzone przykłady umów i innych dokumentów niezbędnych do bezpiecznego, skutecznego i spokojnego zarządzania nieruchomościami


PROWADZĄCY: Witold MALINOWSKI
Licencjonowany zarządca nieruchomości, praktyk z doświadczeniem w przeprowadzaniu kontroli w zakresie zarządczym i utrzymania technicznego różnorodnych obiektów, w tym o charakterze sieciowym. Wieloletni dyrektor ds. technicznych Centrum Handlowo-Rozrywkowego PROMENADA w Warszawie. Zaangażowany w działalność szkoleniową. Prezes Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości WARECKA



PROGRAM SZKOLENIA

1. Analiza dokumentacji prawnej, technicznej i administracyjnej
2. Sporządzanie niezbędnych zestawień wyjaśniających sytuację obiektu i stan wyposażenia technicznego
3. Weryfikacja zasobów powierzchniowych – ćwiczenie
4. Ocena stopnia zużycia technicznego obiektów – ćwiczenie
5. Tworzenie zasobów dokumentacyjnych oraz narzędzi do rozliczeń mediów
6. Zasady i sposób sporządzania kluczy alokacyjnych do rozliczania wszystkich składników obciążeń
7. Zasady sporządzania bezpiecznych umów najmu, o wykonanie prac budowlanych, i sporządzanie dokumentacji
8. Budżety operacyjne i inwestycyjne

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

3 – 5 września 2014 r.
Hotel SASANKA***, ul. Słowackiego 4 SZKLARSKA PORĘBA

CENA SZKOLENIA:

990 zł netto
(w cenę szkolenia wliczono: wykłady teoretyczne, rozwiązywanie zagadnień praktycznych, materiały szkoleniowe, imienne certyfikaty, wyżywienie, 2 noclegi w pokoju dwuosobowym, indywidualne konsultacje z ekspertem)

WIĘCEJ INFORMACJI POD NR TEL. ORGANIZATORA: [ 12 ] 292 64 84
e-mail: szkolenie@meetingfactory.pl
fax: [12] 380 15 79, tel. kom: 787 224 727

Meeting Factory sp. z o.o. | ul. Urzędnicza 39/8 | 30-048 Kraków |  e-mail:  | © 2006-2012

strony internetowe - projektowanie www.evl.pl
Meeting Factory - szkolenia, doradztwo, eventy, konferencje.